2019. aasta alguses jõustunud Töötervishoiu ja -ohutuse seaduse muudatus selgitab senisest detailsemalt tööandja vastutust hoida töötaja füüsilise tervise kõrval ka tema vaimset tervist.
Teisisõnu – igal tööandjal on oluline hinnata tööelu kvaliteeti ning seda mõjutavaid tegureid.
Siiski, töökeskkonna vaimsete ohutegurite väljaselgitamine ja vältimine pole tööandjale täna mitte ainult seadusest tulenev, vaid ka moraalne kohustus.
Psühhosotsiaalseteks ohuteguriteks pole vaid ebapiisav aeg töö tegemiseks või kõrged töö nõudmised, vaid ka
15-aastase tegutsemiskogemusega Corrigo on Sinu ettevõtte partner mitte ainult rutiinses tervisekontrollis, vaid ka tööstressi vältimisel.
Julgustame tööandjaid vaatama töökeskkonda kui tervikut. Ohutegurite mõju on üsna lihtne leevendada, kui on teada, millega tuleb tegeleda.
Meie lähenemine on alati teaduspõhine – mõõtmiseks ja hindamiseks valitud instrumendid tuginevad varasematele uurimistöödele. See võimaldab adekvaatselt hinnata, kas töötajal on piisavalt ressursse, et teha enda tööd kvaliteetselt ning naudinguga.
Tööelu kvaliteedi hindamiseks (sh psühhosotsiaalsete ohutegurite väljaselgitamiseks) viib meie spetsialist läbi kaardistusuuringu.
Üldjuhul koosneb tööelu kvaliteedi hindamine neljast osast, nende hulka kuuluvad
Meie teostatud kaardistuse ja analüüsi tulemusena tööandja
Kokkuleppel, sõltuvalt organisatsiooni vajadusest ja liikmete arvust.
Telefon: +372 552 6928
E-post: merle.harjo@corrigo.ee